fotbollsträning.

hejssaan .
kom precis hem från fotbollsträningen :) den va super kul :P hah, bella h och jag - SVAMPBOBFAN!!! mohaha.
kajsa- svamp..
bella- bob..
kajsa- fyr..
bella- kant!! haha

bella- fru..
kajsa- puff :P

undra hur länge vi höl på :P <3 vi är bara loligast tsm. ;P LOVE YOU !
ni är underbara mina söta kompisar !! ville bara säga det , :*

nu har jag lagt upp massa av bilder på rad och det fortsätter jag med, :P PALLA SKRIVA MYCKET! xP


nettan johanna julia maja hanna, -ni är bäst

maja ida, :O - ni är bäst

maja, -du är bäst

bella julia ida - ni är bäst

maaaja! -fan va bra du är + moa är den bästa fotografen!

jonnis - du är bäst

majsbajs :* - du är bäst

jag  xP


om ni vill se mer bilder, gå in på min facebook :)

Kommentarer
Postat av: bellah :D

kiiing kajsa :D . hahah du är bäst , jag älskar dig :* <3

2009-08-24 @ 21:11:28
Postat av: bellah :D

kiiing kajsa :D . hahah du är bäst , jag älskar dig :* <3

2009-08-24 @ 21:11:43

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0