trött!!

HOOLLLLLLLAA!!

kom precis hem från Jonna Andersson ,
......
jag och pappa skulle gå upp till Pinnen ''Jonnas pappi''
för att lämna några tröjor men så precis när vi skulle gå igen
så stack Maja jakobsson ut huvet ur dörren så jag gick dit och hälsa ,
sen blev det att jag stanna kvar hos dom , :)
vi spelade lite Guitar hero head to head, va skit kul men sög ;P

sedan så gick vi ut och spelade bedminton och åt äpplen , :P
jag va ju bara bääst :P haha *NOT*
sen gick jag och maja på en liten upptäcksfärd, :)
jag la mig i hängmattan på andra sidan becken och maja gick upp på den öde ön, :P
hihi, <3
aaja, nu ska jag sova ska ju upp och baka bullar med Nina imorgon , :D
pussar och kramar, :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0