En dag i Thailand

Todelloho :)
Nu har jag kommit hem från en shopping dag, eftersom jag glömmde blogga igår så kan jag säga lite vad vi gjorde, vi gick runt bland massa små affärer eller det va typ massa med små bord som dom hade satt ihopp som en labyrint typ, där jag köpte lite julklappar, sen åt vi på en mysig resturang, (safari tror jag). ''bild nedan''.

Sen idag blev det en trött dag för min madrass va sönder så all luft åkte ut, så jag fick ligga i soffan och där hörde man alla fåglar som skrek. Men idag har jag och Hugo åkt wakeboard, eller jag åkte inte va typ grönt vatten och ''is'' kallt, så jag tittade. (bild nedan). Och sen gick jag och mamma och shoppade lite julklappar till mig. (bilder nedan) , sen åt vi på Aliha Resturant, och där fanns världens godaste kyckligt! Och nu har vi spelat lite Wii Mario Kart. ha det bäst!


Resturangen safari?

Hugo (min kusin) åker Wakeboard.

MIN  SHOPPING <3  -200 baht.

MIN SHOPPING <3 -100 bath

MIN SHOPPING <3 -200 bath

MIN SHOPPING <3 -89 bath

MIN SHOPPING <3 -100 bath.

Mario Kart nördar.


Kommentarer
Postat av: linnea

det verkar som om du har det toppen, här hemma är det iskallt och mycekt snö, saknar dig men du får ha det bäst! :D <3

2009-12-23 @ 16:13:12
URL: http://liinneaastrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mycket är 100 bath??

2009-12-26 @ 10:45:26
Postat av: svar till Anonym

100 B ar ca 20 kr.

2009-12-28 @ 08:45:41

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0