Du betyder guld.

Todelloho :D
Nu sitter jag hos Malin, hängde med henne från skolan. Hihi, jag ''lekte'' lite pingvin innan .. Jag är ju som jag är, sen åt vi lite maaat . MUMMMA ! Sen kan man ju nästan gissa vad vi gjorde .. FILM ! men facktist inte Beck utan Johan Falk. Tycker inte att dom filmerna är lika bra som Beck, men man måste ju variera lite. Eller hur! och precis precis nu lyssnar vi på den bästa låten jusst nu!! HIGHER med Calle! mm.. så fin!
om ni har något musik tips så tipsa mig! har lite brist på musik nu. menar vadå brist när man lyssnar på Ulrik eller vad han heter.. han som vann lilla melodifestivalen,.
LOVE YOU MALIN ♥


Kommentarer
Postat av: maliiiin <3

du är bäst gummsan [: dagarna i mitt liv med dig som vänn är obeskrivligt underbara , du är underbar ;*

aj lav jju '! <3

2009-12-15 @ 19:29:06

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0