Flygplansmat = gott ??

Todelloho :)
Nu sitter jag här hos Anga, Stefan och Hugo, dom har det så fint. Så här skulle jag villja leva! Men det finns ett minus, luften är så .... asså jag kan inte förklara den men typ torr och ja uch, men den är bättre här, det är lite läskigt att det skilljer sig så mycket med, tillex så ser man ett litet rukel och bara någon meter bort så är allt på topp. Men det är så himmla mysigt med alla palmer längst väg kanten . 
Men nu ska jag ta en liten tupplur innan vi ska bada i poolen ;p Har lixom varit uppen från klockan 5 på morgonen till halv 3 på natten, fasst klockan är ju bara typ 8 på morgonen nu tror jag. Så jag är nästan tvungen.

Bilder på flygplans maten.
(känner att jag nästan är tvungen att lägga upp lite bilder)
Först fick vi två små friterade saker, och gurka doppad i någon cyrlig olja. (ingen bild)
sen fick vi sallader med lite skinka och lax, med mera (första bilden)
Sen va det dags för huvud målet, det fick man välja mellan 5-6 stcken olika. Jag valde kyckling och potatis mos biff. + några grönsaker.(andra bilden)
sen efter det så fick vi in lite frukt, vindruvor,Jordgubbar,Kiwi, olika meloner och några ostar.(tredje bilden)
efter det fick vi in efterrätten, och det va en sockerkaka med hollonsylt (ingen bild)

Sen till sist fick vi lite frukost, Melon blandning, yoghurt, bröd, ägg, skinka och potatis bullar, + tomat.
så man ska säga att jag var proppmätt !! Men sov gott












Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med bilder, ta lite på dig och din familj m.m från thailand och lägg in:)

och lägg in massssa bilder när du kommer hem :)

2009-12-22 @ 20:52:24

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0