höst/vinter bilder med BECCA.















BECCA ♥ KAJSA
DU ÄR DEN SOM GÖR MIG DAG, DU ÄR DEN SOM JAG ÄLSKR. MED DIG BLIR DAGEN ALDRIG TRÅKIG, MED DIG BLIR DET ALLTID ETT GOTT SKRATT SOM VÄRMER HJÄRTAT . DET GÅR INTE FÖRKLARA HUR MYCKET DU BETYDER FÖR MIG, OCH SÅ FORT JAG TÄNKER HUR MITT LIV SKULLE SE UT UTAN DIG SÅ FYLLS MINA ÖGON MED TÅRAR , OCH ALLT VI GJORT TILLSAMMANS SPELAS UPP . 
NÄR DU KOLLA PÅ MIG MED DINA GRÖNA ÖGON SÅ FYLLS HELA MIN KROPP MED LYCKA. JAG ÄLSKAR DIG FRÅN HELA MITT HJÄRTA .
<3 


Kommentarer
Postat av: Rebecca Fridsäll

Awwi vad fint Kajsa :)

hela du är fin och dina ögon helt klara och blå dom gör mig super duper glad . Du är bäst och jag älskar dig mest kan inte leva utan dig heller ! <3

längtar till sommaren , you know xD <3

2009-12-06 @ 18:13:46
URL: http://rebeccafridsall.blogg.se/
Postat av: Anonym

så söta ni är :)

2009-12-06 @ 19:13:48
Postat av: Anonym

gud vad söta ni är !

och jättefint skrivigt .

2009-12-07 @ 23:21:01

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0