Kajsa tycker till.

Todellho !
Nu ska jag DISSA och HISSA !
det går till så här: jag skriver något jag ogillar (dissar) och något jag gillar (hisssar) , och så skriver jag vadför!


Det jag vill Dissa är:

•Tv4 play!
Okej , för att det är dålig bild och inga roliga program, man vill ju hänga med i dom ''roliga'' programmen med.
•Facebook !!!!
Uchh.. facebook blir bara segare och segare i alla fall mig och så kommer det mycket ointressant fackta tillex . vem som har blivigt kompis med vem, och om någon har gått upp i någon level på något F-spel !! Vem bryr siig ;@
•Erik Grönwall.
Detta är det sista jag vill dissa, och det är idol Erik, jag kan facktist inte förstå vadför han vann! Han låter som vem som , och så skriker han bara.. Spinky är vad han är! Calle är dubbelt så bättre, men Tove var endå Bäst! man hör ju bara på vinnarlåten, kass är den med Erik !




Det jag vill Hissa är:

•LANDSBRO SKOLA!
Det första jag vill hissa är min egna skola! bara för den är bäst, och bara för dom bästa går där med, inget kan slå vår skola! JAG LOVAR!
Bloggar
Jag vill också hissa alla bloggar, för tänk om man gillar en tjej/kill så har den en blogg som man är aktiv i, då vet den nästan exakt vad den gör, + så är det roligt att läsa kompisar.. och så är det ju så klart roligt att blogga själv för det är ju inte bara kompisar som kan se utan alla sina släktingar runt om i världen. SUPER BRA
Calle Kristiansson.
Den sista jag vill hissa är ju så klart idol Calle bara för han ÄGER ut spinky Erik!



VAR INTE RÄDD FÖR ATT SÄGA VAD DU TYCKER OCH TÄNKER!
DET FINNS INGEN SOM KAN LÄSA DINA TANKAR OCH SÄGA DET ÅT DIG,
EVEN OM MAN SKULLE KUNNA ÖNSKA SIG DET IBLAND.
kom ihåg det. *

 


Kommentarer
Postat av: sofia

du har hlt rätt!

Calle är mycket bättre, Erik låter som en Tjej

2009-12-17 @ 15:26:17
Postat av: Amanda Liljekvist!

Landsbro är bäst! :) <3

2009-12-25 @ 22:24:55

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0