På planet.

Todelloho :D
Nu sitter jag på planet, ska stax starta så det får inte bli så långt, men något hinner jag nog få med, vi (jag pappa) sitter 1 klass, super lyx tycker jag, det är typ 2 meters benutrymme och mjuka fotöljer, och så klart tv/data inbyggd i sätet. Så får man kudde och filt och så klart super bra servise!! Så här skulle jag kunna leva. Det kanske är tråkingt att läsa bloggen nu när jag inte lägger ut några bilder, men ska göra det när vi kommer fram. men snart statar vi så
HEJ DÅ SVERIGE och alla andra. (vem vet, planet kanske störtar ;o)

Kommentarer
Postat av: alissa

Ha det kul KAJSA! ;) Vi i skolan saknar dig <3

2009-12-21 @ 16:34:38

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0