whopss.

ojojoj . :P jag har ''glömmt'' att blogga , ;P men nu tycker jag att jag har varit duktig länge . :P men ska börja igen . :) idag har jag varit i Gallerian och varit modell för en dag ;) super kul . man fick ta ca 100 bilder , men jag köpte inte , tyvär :( men dom va väldigt dyra och inte så speciella utan bara svart eller vit bakgrund ,
i går tog vi lag foto . blev säkert super konstig för malins mamma tog kort med hennes mobil och på det ser jag ut som en hamster ;) har inte hunnit med så mycket mer . men imorgon  åker vi tomtar till stan och handlar tomtekläder som vi ska ha till lucian  :) men nu blir det nog sova , är mycket trött ''som vanligt''
+ jag fick en super fin/söt/snygg nyckel smycke av MALIN igår med :) loveit
tusen ttack !


ååh . så kajsa x) + jag fick två finfina diadem med :D

becca malin jag bella sara bella linnea sara
rosanna isabell lisa ellen sofia esse maja.
<3


ha det bääst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0