hemma :)

hej alla fans xP
har glömmt att blogga på sista tiden . men ska försöka bli mkt bättre  . igår va jag med dom bästa '' Bella, Linnea, Rebecca och Moa (MÅNS) ;)sov över hos Rebecca i någon lokal om man kan säga så :P det bliev i alla fall en mycket mysig/trevlig kväll med mycket skratt och prat :P men nu ska jag sova. har inte sovigt min skönhetsömn på länge har haft ont i min rygg men äntligen har det gått över . men ni får ha det bäst :)   sleep well cykelställ :P <3


Moa Linnea JJAG Rebecca. <3

Linnea, Moa, Rebcca, Izabella. <3
+ fortsätt att komentera :) tycker det är super kul :D


Kommentarer
Postat av: Sara

hej .

kan du inte ha en frågestund?

SNÄLLA!!! :D

2009-11-07 @ 22:50:46
Postat av: Anonym

vfr lokal?

2009-11-08 @ 00:18:15

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0