Sjuk :(

餵  haha .. (Hej på Kinesiska) '
sjuk :( men det är inget att deppa över , få bara hoppas på att det blir bra tills söndag för då är det ÄNTLIGEN MATCH . har haft ett långt uppehåll från matcherna nu , så ska bli kul att sätta igång :P men är nästan helt okej nu . har bara lite ont i halsen nu , men igår hade jag on i halsen huvudet och feber x) men nu ska jag hyra en film tror att det blir en Wallander- Tjuven . har någon sett den? kommer ett betyg sen med så om ni är intreserade så kolla in lite senare :P det va allt + JAG LÄNGTAR TILL DEN 21 DECEMBER FÖR DÅ BLIR DET THAILAND!! :D

Bild från Thailand 2002 tror jag :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge ska du va i thailand var ska du?

2009-11-13 @ 22:02:02
Postat av: maja :)

ska du va där på julafton ? :D

2009-11-19 @ 15:52:20

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0