svar på frågor.

HELLU . ♥
har tänkt svara på några frågor , men bara för det ska ni inte sluta :)

Sara om vaknat :):
hej . :) vad bra , för jag har några frågor till dig :)
- Hur gammal är du?
- Hur lång är du?
- är du äkta blondin eller färg?
- Har du någon pojkvän??
puss och karam. :D
svar: - Jag är 13 år gammal . fyller 14 om typ 3 veckor. :D
         - jag är runt 165 cm (tror jag)
         - jag är ''äkta'' blondin , :P 
         - Nopp . :P

Sofia
om vaknat :):
hej . då får jag passa på att fråga några frågor :D
1. var bor du?
2. är du populär?
3. vilka bloggar läser du?
4. har du några syskon? i så fall. namn?
svar: 1. Jag bor i Landsbro (en liten ''by'' utanför Vetlanda) (Småland)
         2. populär och populär vet jag inte . :P
         3. jag läser : Paow, Foki, Kissi, Falsksanning och VÄNNER :)
         4. Jag har en storebror. :Kalle.

Anonym om vaknat :):
hur många läsare har du per dag?
kram / Casandra
svar: Jag har inte så många . runt 15-30 är stor skillnad från dag till dag.

Mark (: om vaknat :):
har du någon pojkvän?
var bor du?
hur gammal är du
svar: Nej jag har ingen pojlvän.
         Jag bor i Landsbro (en liten ''by'' utanför Vetlanda) (Småland)
         Jag är 13 år gammal . fyller 14 om typ 3 veckor. :D

Sofia igen om vaknat :):
måste bara fråga en fråga till :
har du anorexia? eller haft något liknande, för du är super smal!! :O
svar: NEJ , jag har inte anorexia eller haft .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0