Pulka med släkten.

Idag vaknade jag vid halv 1 och somnade typ 1 så utvilad är jag iaf. När jag vaknade så tittade jag på Glee och sen så åkte jag pulka med släkten. Nu ska jag försöka sova för imorgon ska jag, mamma och Charlotte (min kusins tjej) åka till stan och shoppa lite. Kram.
Juste, det var en som frågade vad paket eken är, det är iaf en lek som man brukar köra vid jul. Alla köper ett paket,  man lägger paketen på ett bord och så slår man 2 tärningar och om man får en 1:a eller 6:a så får man ta ett av parketen som ligger på bordet och så låter man tärningarna gå runt i en viss tid ex. 5 min och när de är slut så får man öppna alla de parketen man fått, och när man har gjort det så kör man igen men då får man ta paketen av varandra och när tiden är slut så får man de sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0