Min ''intressanta'' dag.

Hej . Idag har det varit en halvslapp dag. Förmiddagen var super. För första lektionen så hade vi handledartid och då är det bara slappt. Sen hade vi 20 min hemkunskap för sen skulle vi gå och titta på Lucia så då hade vi ''betygsnack'' och sen efter Lucian så hade vi handledartid igen och då fick vi varm glögg och ppepparkaka. Sen hade vi So och då tittar vi på film om Hitler. Men efter det så börja det mindre roliga.. Då hade vi No prov eller vi hade det egentligen i torsdags men jag hann inte klart med dom sista frågorna så vi fick fortsätta idag, och efter det så hade vi Nationellt prov i SPANSKA! hoppas på det bästa nu. Sista lektionen bestod av Svenska och då pratade vi lite betyg om vad vi fick på allt och hur de Nationella proven ser ut och massa. Det ska bli så skönt med lov!

Luciatåget a lá Landsbro. Haha, gjorde bort mig lite.. Jag Alissa och Henke bestämde oss för att börja klappa först,, aa jag gjorde det. Så jag sa att när Jossan (lucian) gick ut igen dörren så skulle vi börja. Men problemet var att de var så många och de gick så sakta. Så när vi börjar klappa så kom jag på att det var lite för tidigt och alla tittade på oss så jag slutade nästan direkt och Henke med men Alissa fortsatte och det kanske var bra för fatta tattigt om man börja klappa sen slutar. Men aja så jag börjar klappa igen och då börjar alla andra med så vi får typ klappa i flera timmar innan alla har hunnit gå ut, förlåt alla :p


Kommentarer
Postat av: klara

varför va inte du med på lucian? ;)

2010-12-14 @ 22:40:01
Postat av: Autism Awareness

This is a very good site. Thank you.

2011-01-26 @ 10:16:39
URL: http://autism-awareness.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0