hiss/diss lista.

Todello .
Här kommer min hiss och diss lisa. Har du något att hissa eller dissa.
släng in en kommentar. :)



•VARMA SOMMRAR. jag vill hissa sommaren, för det första är det ju sommarlov. och såklart varmen.. gud vad jag sknar det. och tänk själva .. ligga vid strandkanten med dom allra bästa och prata och skratta..


•O`BOY OCH OSTMACKA. Jag vill hissa o'boy och ostmack. Det är bland det godaste som finns. Jag lovar !!


•HUSDJUR. jag vill oxå hissa husdjur, Bara för dom är för söta iaf min kisse, hon sitter och väntar på mig efter skolan och när jag kommer hem så lägger hon sog på rygg för att bli klappad, och sen på kvällarna på kryper hon upp i min säng och väntar tills hon tror jag har somnat. <3

FALSKSANNING. Det sista jag vill hissa för denna gång är FS, För det är den bästa bloggen, men vad skulle den vara utan alla andra bloggare.. alla ''stora'' bloggar som Foki, Kissie, Paow, Dessie, m.m. får en liten hiss av mig med.



SNÖFALL. Det är inget fel på snön när den ligger på backen.. Men jag hatar när det snöar. finns det något mer irreterande?! Jag menar hur jobbigt är det inte när man ska gå till skolan tidigt på morgonen när man är lite halv irreterad, och så får man en massa kalla vindar och snö i ansiktet.. ! HATAR DET .


KATASTROFEN I HAITI.  UUCH ! ....


BLOGG.SE. Det sista jag vill dissa är blogg.se, jag vet inte om det är så här ''nytt'' på era med. men tycker det är mycket jobbigt när man måsta trycka på kommentarerna, innan såg man vem det va ifrån, och så är det såå segt att ladda upp bilder, eller oftast..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0