Min fullspäckade helg :D

Todello :D Nu var det enhel vecka sen jag bloggade, Ucch vad tiden går snabbt, men förra veckan var ju lite speciell eller vad man säger, för på onsdagen var det lovdag och på torsdagen och fredagen var det temadagar, så det kanske var därför det gick så snabbt,. Even denna helg har jag haft fulltupp, I Fredags var jag med Bellorna, Malin och Ida. Det var superkul, vi färgade malins hår blont *host* och bellorna fick blåa slingor *host* haha , blev lyckat... Nog om det, sen på lärdag och söndag hade jag och Malin en myskväll med en massa film, godis, pizza och skratt såklart. På söndagmorgonen spelade vi match mot Sävsjö! Och den vann vi med 4-3. Själv gjorde man första målet efter bara 16 sek. PUSSHEJ<3






Kommentarer
Postat av: Esse

mysiga bilder :D



har frågestund i min blogg om du har lust så kan du ju alltid kolla in och skriva någon kul fråga :D


Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0