Tråkigt blogg just nu, jag vet.

Hej. Nu ska jag hoppa in i duschen har tränat , sen blir det att pugga spanska , har prov imorgon, usch läste igenom bloggen nyss. As tråking jag bara pluggar och tränar. Men hinner inte med så mycket mer nu denna veckan. Men i helgen ska jag till Kalmar för min kusin fyller år så då åker vi ner på fredag och bor i min sommarstuga som vi har på ölanda över en natt och på lördag är det festen för min kusin och sen på söndag åker vi hem tidigt för då har jag innebandy match. Mer då, nu kan jag höra hur duschen skriker  på mig :D


Kommentarer
Postat av: Emina

vilket program redigerar du bilder på? :D

2010-10-14 @ 18:03:47
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/
Postat av: Svar på Emina.

picasa 3 heter det. :D

2010-10-14 @ 21:22:46

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0