OnePiece®

Hej, nu är tränings helgen öööver! den har varit mycket rolig med jobbig, den avslutades i alla fall bra med en match mot gif som vi vann med 9-0 (: igår/idag har jag varit med rebecca och linnea. två saknade tjejer som jag inte sett på länge eftersom linnea har varit i USA i 3 veckor och Becca hos sin kille i två. nu är de bara två veckor kvar tills skolan börjar!! o: sommaren har gått sjukt snabbt men trots de så känns de som om man inte har hunnit men hälften av de man velat.. men som sagt är de två veckor kvar och på fedag åker jag och becca +några mer, kanske, till Liseberg och på fredag nästa vecka åker jag till göteborg igen på rix. mums! nu ska jag myysa med min onepiece som jag hämtade ut i lördags! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0