klantig mamma man har.

haha, kom precis upp från maten. Fick höra en lite historia av mamma. tänkte att jag kunde dela med mig den i bloggen. Det var såhär i alla fall: Mamma skulle upp på taket för att skotta bort snön, men hon hittade ingen stege så hon klättrade igenom mitt fönster. Det finns bara ett problem, på mitt fönster så finns det en spärr så om fönstret skulle åka igen så kan man inte öppna det utifrån och det råkade det göra så hon satt fast. Ingen var hemma.. först tänkte hon hänga sig i stuprännan och sen hoppa ner för då skulle det inte bli lika högt, som tur va gjorde hon inte det, tänk er själva ses en ''dam'' hänga i en stupränna och dingla.. Så hon fick vänta på att någon skulle gå förbi så han/hon fick gå in i vårt hur och upp på mitt rum och öppna fönstet åt henne, men det finns ett problem till.. till vårt hus använder vi inte nyckel utan vi har en kåd så hon kunde ju inte ropa in vem som helst. Hon får helt enkelt hitta på taket ett tag och tillslut kommer vår granne ut, Helena. ''moas mamma'' Så hon fick alltså gå upp på mitt rum och släppa in mamma :p

Kommentarer
Postat av: Maja Rosander

haha, skön! sådan mor, sådan dotter ;) <3

2011-02-09 @ 12:52:19
URL: http://itend.blogg.se/
Postat av: Anga

Jag älskar riktiga "live" historier....denna är en fempoängare!!!

2011-02-09 @ 16:12:39
URL: http://50ibkk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0