Nytt hår ny Kajsa.

Hej, nu är jag hemma från frisören. Blev inte nöjd.. Men jag får la vänjer sig, när jag typ ska dra händerna igenom håret så är det supertunt och tar slut på en gång. Är van vid att nästan behöva kämpa för att komma igenom med händerna pgr av att det är så tjockt också tar det aldrig slut.. Jag hade ju sparat så länge och så bara klipper jag av allt. Känns som om jag är tillbaka på ruta 1 igen. Men som tur är växer det ut igen för förhoppningsvis....
Vad tycker ni?! p.s. osminkad och skittrött.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är alltid lika söt oavsett hur långt håret är !

Det hänger inte på håret gumman : )

2011-01-04 @ 14:30:03
Postat av: jennifer johansson

skit finnt kajsa ;) <3

2011-01-04 @ 18:50:20
URL: http://j-johansson.bloggplatsen.se
Postat av: Klara

tråkigt, men hade du bestämmt innan att klippa så mkt?.

men du passar i allt :)

2011-01-04 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0