Den 4 Maj 2011 Onsdag.

Nu är de kanske bäst att börja igen. Men jag har fullt upp hela dagarna så vill inte slösa bort tiden med att sitta vid datan, nu är de lite lugnare så ska göra mitt bästa. förlåt till er som stör er på att jag inte bloggar, vet hur ni känner.. när man går in på en blogg och så har den inte uppdaterat,, men sanningen är att jag bloggar för min egna skull.. för jag tycker de är kul. klart de är kul när folk läser men tänker inte blogga bara för någon annan vill,, men jag är otroligt glad över att jag inte har tappat alla mina läsare iaf :) tack till er ♥!
har hänt mycket kul nu men orkar inte skriva allt .. men idag tog vi spexfoto i skolan, tog inga med min för alla hade med sin kamera så tyckte de bara skulle bli jobbigt men de kommer nog upp på FB snart som jag kan låna :) hmm, vad har hänt mer.. juste , de va valborg nyss :p då va iaf härliga gänget hos Karlsson mycket myys! aa och en massa annat .. hoppas ni har de bra förövrigt, idag ska jag träna fotboll, usch de är hård träning.. men det är skönt efter så de är bara till att hålla ut :D Kram ! lite bilder från valborg:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0