Den 24 Oktober 2011 Måndag

Hej. Idag efter skolan var jag med mina allra käraste vän Rebecca, vi va och åt på Harmony och tittade lite på stan. Usch höll på att somna på bussen hem sen, så trött nu för tiden. Kan kanske bero på att de blir mörkt så snabbt och så kommer tröttheten med den, eller något?? aja. nu jag jag i alla fall bara tagit det lugnt i soffan, kanske inte det smartaste eftersom jag har spanska läxa tills imorgon.. och nu upptäckte jag att den var ganska svår, vi ska översätta en svensk text till spanska, och den är typ på 2 sidor.. tur att det är muntligt men ändå. Blir bara nervös då. haha. men bra att jag har sovmorgon imorgon så man kan åka in och öva lite i skolan eller något. bäst för mig att plugga spanska ordentligt nu för på söndag åker jag, mamma, stina och hennes mamma till TENERIFFA och stannar hela höstlovet, kommer bli så sjukt skönt. Känner att jag verkligen behöver komma bort från allt nu för ett tag, bara vila upp sig och samla alla krafter man kan så jag orkar med skolan tills jullovet.. Känns sjukt konstigt att det bara är typ 1 månad och 1 vecka tills jag fyller år och bara typ 2 månader kvar på detta året!! usch måste verkligen ta vara på de här sista dagarna. för visst känns det som att man alltid tänker, jag i alla fall, att ''nästa år ska jag bla bla bla... osv..'' haha aja,ha de bra, KRAM♥
världens bästavän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0