första dagen i skolan.

tjjoffsen, :)
idag blev det att vakna tidigt, vakna typ halv 7 eller något, ;P va ganska trött men kunde inte somna om , :P va nog lite närvös men vet inte vadför, :P  idag blev det bara att va med klassen , på morgonen samlades vi i idrotts hallen , spanade in dom nya 7:orna , dom såg skit rädda ut som om vi skulle äta upp dom eller något, :P men det gjorde jag/vi nog med när jag/vi började så ska inte va taskig , ;) sen gick vi i allafall till hemklassrumen för att få sheman och loggböker och lite sådant, + vi har fårt en ny handledare han heter Fredrik Calsen och är idrotts lärare han är typ vikarie för  vår andra handledare är på en annan skola , eller va det va xP efter samlingen i klassrumet så gick vi ut i skogen och gjorde något men vi gjick ''vilse'' så fick inte gå hela rundan för vi skulle till hemkunskapen för att baka muffins som vi skulle äta senare på dagen :D Linnea och jag är ju bara bääst på att baka, :P hah..... sen hade vi lunch det blev korv och potatis, *om någon undrar;P* sen gick vi tillbax till hemklassrumet igen , vi hade någon sorts femkamp eller va det va det va svårt men hade ju det bästa laget så det blev ju som det blev , xP men nu ska jag ta något att äta så hejdå :* <3



//19 augusti 2009 -onsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0