Hemma, :)

HHEJJ!
kom precis hem från bullbaket hos Nina, Jonna, Träning och damlags match, :P
jag börjar berätta om Bullbaket hos Nina, :)
asså måste bara säga att mina/Ninas bullar är bara bääst!!
och GODA ;P

smaskens, :) eller vad tycks?

sen åkte jag typ direkt till Jonna/Maja , vi spelade lite Guitar Hero och sen spelade vi en tunering i bedminton , :P
det va mkt kul men va inte så bra  men spela roll, :P 
sen åkte maja hem för vi hade träning så hon skulle ta något att äta och medans maja åt så passade vi på att äta med, det blev mjölk&flingor + en riskaka, :)
sedan så cyklade vi till majsbajs och sen till träningen , :)

efter träningen så cyklade vi till Damlags matchen vi skulle looka lite, :P det va en mkt spännande match 2-2 blev det till slut i allafall, :) men jag tycker att landsbro skulle vinna , :D

men nu ska jag göra årdning mej till sängen , :P
det är ju sista sovmorgonen så ska ligga i sängen länge imorgon, :)
pusssar och kramar :*

 



//17 augusti 2009 -måndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0