Fredag,Lördag,Söndag

todelloho
Nu va det ett tag sen jag bloggade, men har haft fullt upp, och inte tillgång till data och bilder . I Fredags lussade vi i skolan, jag va en liten söt tomte som dansade och hade sig, (bilder kommer) och i går va jag hos dom bästa kusinerna med några släktingar. det blev en mycket mysig/trevlig kväll, (bilder kommer) .. idag har jag spelat innebandy match mot sävsjö. tyvär förlust, men jag tyckte att vi va bättre iallafall . hade jättemånga super lägen men jag mådde illa, så jag såg dubbelt, hihi .. men nu kommer bilder från i Fredags och i går . titta och njut.


tomte outfiten på lucian.

linnea jag bella

malin linnea jag bella

jag malin linnea bella










linnea rasmus martin helmer jag martin

jag linnea

martinorna

ALISSA









Kommentarer
Postat av: Anonym

super söta bilder :) är lite nyfiken var du har köpt tomteluvan, den som var så lång? :)

2009-12-15 @ 17:34:52
Postat av: Pc

Haha Alissa e en riktig cooling

2009-12-18 @ 23:24:13
Postat av: rebecca

hoho, söta bilder! ;P

ha det så himla bra i thailand och sola mycket åt mig med. :)

puss <3

2009-12-19 @ 09:59:02
URL: http://beccapeccabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0