hur vet man vad som är normalt och vanligt?

Todelloho :D
hmm .. jag har läst lite gammla inlägg och där skriver jag att det har varigt en NORMAL,VANLIG dag.. men vad är vanligt eller normalt för..
idag har det varigt en helt ''vanlig'' dag, Men vad är normalt eller vanligt eller vad man ska säga.. Menar hur vet man om något är normalt eller inte? Hur kan man säga att man ska va så här lång när man är så här gammal,, eller hur mycket man ska väga.. ? Det är ju ingen som har sagt hur allt ska se ut.. Det är ju många om vill vara normala, men vadför kan man inte bara vara sig själv? för det är ju bara ens hjärna som säger att detta och detta är normalt.. Man kan ju vända på det också,. Om man är en sån som vill vara ''Normal,vanlig'' men hur ska den vara då? för det är ju en själv som uppfattar vad som är normalt och inte, så då är man ju inte vanlig endå.. ?




Tunika - Only
svart linne - Gina tricot
svarta tights - Gina tricot



Kommentarer
Postat av: Anonym

där har du en poäng!

2009-12-14 @ 23:00:43
Postat av: Anga

Vilken fin blogg du har Kajsa. jag får lite dåligt samvete för jag har inte grattat dig än....men den som spar han har ett kuvärt med thaibaht kvar...så blir det shopping, shopping, shopping



längtar efter Dig, kram moster Anga

2009-12-15 @ 17:48:46
URL: http://www.50ibkk.blogspot.com
Postat av: Anga

ps här ska vi bo några nätter när ni kommer..ds

2009-12-15 @ 17:50:44
URL: http://www.50ibkk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0