Jultema :)

Todelloho.
iadg blir det ett tråkigt inlägg, har inte gjort så mycket bara slappat som vanligt. men imon tror jag att vi ska ha en mysig tjejkväll, med tjejerna i klassen. kommer bli superkul , och så kan man säga att det blir ett litet adjö till dom med, eftersom jag åker på måndag morgon! ;o
så nu kommer inte jag blogga på ett tag . vilket är tråkigt, för tror inte att jag kommer ha tillgång till data och allt, vi ska va på någon liten ö och sola och bada, och så klart SHOPPA!!
men nu ska jag göra ordning mig för natten. eller typ,
+ erkänn snyggt jul tema ''header'' lite suddig, men men.. ska ju inte ha den så länge. men ni få ha det så bra så få jag se om jag skriver något imorgon som jag tror att jag gör. <3 ha det bäst! puss på mun.

idag blir det ingen outfit, för pappa hade lånat min kamera och så är det inga batteri kvar :( så det få bli ett bildlöst inlägg tyvär . <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka ställen i thailand ska du till?

närma pucket eller baknkok?

snygg header

2009-12-19 @ 14:46:59
Postat av: Anonym

när kommer du hem förresten?:)

2009-12-19 @ 14:47:16

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0