påväg hem . ?

TOBELLOHO :)
nu är jag färdig och så ska vi snart åka hem tror jag . eller hoppas för jag är super trött men vet inte vadför jag är det , har inte gjort något , bara hållt på med datan typ :P men det är jobbigt det med . eller så är det bara väderet . det är så himmla mörkt ute så man kanske blir det automatiskt alltå trött, eller skit samma .. jag är trött bara och vadför vet jag inte . men nu ska jag inte babbla mer utan säga till pappa att vi ska åka , hihi .
+ det blir nog en slapp dag idag med , det har blivigt det nu på den sista tiden men jag orkar inte göra något , för tiden bara flyger iväg men undrar vart , och resten av tiden måste man nästan ha till att plugga .. det ska bli såå skönt att åka till Thailand . mm .. bara ligga på stranden i bikini medans alla andra här hemma sitter i sina tjock mössor och tryser . hihi , nu va jag elak . eh . men nu ska jag sluta . får se om jag hinner/orkar lägga in ett ikväll :) menar har ju laggt ut två idag . men vi hörs och syns. <3


en till Webcam bil . men jag orkar
inte ta upp min systemkamera
om ladda in bilden på datan ...
hihi . nu känner jag till och med
av att jag har blivig super lat x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0