Smörkola . ^^

Todelloo ♥

idag blev/är det en mycket slpp dag :) eller inte bara slappt utan lite har man ju gjort ;) på morgonen va det bestämmt att jag skulle åka in till stan med Linnea och Bella H och köpa tomte kläder till lucian . man jag va så himmla trött så jag hoppade det . det blev att jag tittade på idol m.m. blev super ledsen när söta Tove åkte ut :'( men men . sen gick jag till affären och hanlade lite för jag skulle baka jul kola mm .. blev mycket goda men inte som jag hade tänkt mig ;p så nu har jag ätigt ''massa'' kolor och tittat på Robinson , alla där är ju super veka . bara ger upp för dom har ont i magen . bit i hopp för fan .. jaja . nu ska jag titta på Beck som går starx öga för öga tror jag att det va . har redan sett den typ 5-10 gånger eller något ;p hihi.. men det va länge sen nu . :) men nu ska jag inte babbla mer  x)
puss-o-puss-o-hej-o-hej xp
jusste .. jag va ju med Moa och Maja lite innan med , dom kom inte in så dom va hos mig en lite stud . ;p



Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv receptet :D

2009-12-07 @ 18:49:42

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0