Thailands julklappar :)

Todelloho (:
Hoppas ni har haft en mysig/trevlig jul, det har jag. Men det känns inte riktigt som det va det, det första är ju så klart att det är varmt och man går lixom i kort klänning och endå är varm, men det andra är för det känns som det va jul/ny år NYSS!! Den känns som om det bara va ca 5-6 månader sen, men tiden går fort när man har roligt, som jag brukar säga. Man ni få ha det så bra så skriver jag mer imorgon <3
Här är några av mina julklappar :

Tomten finns i Thailand med!

ME LIKE !


Hiihi , LOVE !

hmm , vad är detta ;o

ett USB-minne x)

5000 B delat med kalle

;O ska jag våga?!


VILKEN VAR ER BÄSTA JULKLAPP ?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var väl bra julklappar! Jag och Alfred åkte parashout när vi var på koh samet det var jättekul!Ha så kul nu och hälsa de andra! Kram Hanna

2009-12-25 @ 09:31:58
Postat av: Anonym

hur mycket är 1 buth?:)

2009-12-25 @ 17:52:04
Postat av: Svar till Anonym

Hm. 100B ar 100 delat med ca 5, sa ca 20 kr.

2009-12-28 @ 08:44:00

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0