Kvällens outfit :)

hej . nu är jag hemma från Alissa och polarna :) det blev en mycket mysig/trevlig kväll . fullt med prat och skratt x) jusste .. bet blev inte 2012 utan Idol :P hah .. tycker ni att rätt åkte?? det tyckte jag :P så här ser tycker jag att det ska bli ;)
1. Tove!
2. Erik
3. Calle
aja . man nu ska jag sova för imon har vi en tuff match att se fram emot . ''Hovshaga'' .. tyvär är det många sjuka/skadade så det blir inte samma lag . men nästan x) ha det bäst :)

håret: enkel tofs .
skjorta: JC
skärp: JC
halsband: H&M (tror jag)
tights: Ginatricot


+ bilderna kommer imorgon , är super trött . och måste sova .. så GNATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0