vaknat :)

Tjotjo :)
tidigaste inlägget hitills :P jag har typ alltid bloggat på kvällen men nu ska jag försöka blogga minst 2 gg per dag så det blir nog ett till inlägg ikväll :) men få se hur det går . idag har jag inget inplanerat bara att gå och kolla på dam lags matchen med pappa men vet inte om jag orkar . xP jusste tänkte titta på en film men vet inte vilken :P några tipps??? please.. :)

Jag har fårt en komentar som frågade efter en frågestund . jag tänker inte ha en såndär vanlig fråsenstund utan , ni får fråga när som och när jag har fårt ''ihop'' några frågor så svarar jag på dom :). blir det bra??
jag har fårt en komentar som frågade vf vi sov i en lokal :P det va därför vi va ganska många och vi skulle inte få plats i huset , och så va det gratis så det blev att vi sov där :P men nu ska jag äta frukost, det bara ''gurglar'' i magen på mig ;) ha det bäst  .  bye bye äppelpaj :)




Kommentarer
Postat av: Sara

hej . :) vad bra , för jag har några frågor till dig :)

- Hur gammal är du?

- Hur lång är du?

- är du äkta blondin eller färg?

- Har du någon pojkvän??

puss och karam. :D

2009-11-08 @ 11:17:02
Postat av: Sofia

hej . då får jag passa på att fråga några frågor :D

1. var bor du?

2. är du populär?

3. vilka bloggar läser du?

4. har du några syskon? i så fall. namn?

2009-11-08 @ 11:41:11
Postat av: Anonym

hur många läsare har du per dag?

kram / Casandra.

2009-11-08 @ 15:25:41
Postat av: Ludde

Haha fin blogg:) Jag gillar klockan till höger :D

2009-11-08 @ 17:54:57
URL: http://anglars.blogg.se/
Postat av: Mark (:

har du någon pojkvän?

var bor du?

hur gammal är du

2009-11-08 @ 22:15:11
Postat av: Sofia igen

måste bara fråga en fråga till :

har du anorexia? eller haft något liknande, för du är super smal!! :O

2009-11-08 @ 22:29:21
Postat av: Anonym

har du varit tsm med nån?

isåfall vem?(:

2009-11-13 @ 22:03:59
Postat av: 123

kan du själv erkänna att du håller på att bli fjortis? :/

vill du ha någon kille eller är på g med en?

vilken skola går du på?

om du får välja en två, vilka är dina bästa vänner då?

2009-11-18 @ 16:30:54

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0