En lugn torsdag.

hhhhej :) 
kan bara förkalra min dag med 3 ord : SLAPP SLAPP SLAPP xP har inte gjors så mkt . har bakat en kaka till spanskan som blev extremt god . :D så alla som går på Landsbro skola KÖP KÖP KÖP . jag lovar att det kommer va det godaste någon har smakat :P 
idag kom skolkatalogen :D så jag har fullt utt att kolla :P men ska gå och titta lite på tv nu . ha det bäst för det kommer jag att ha   . :P tror jag :P +sista dagen innan höstlovet :) jag längtar rumpan av mig asså . den behövs värkligen med ett lov nu :P och imon är det lagfest som kommer äga ut allt och alla :P ooh . jusste jag fyller år om typ 6 veckor :P hah . men nu ska jag gå ner :P 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0