BLÅTIRA!

Todello! hahah, vet ni.. jag har fårt min första blåtira igår. Det gick till så här: Igår så spelade vi fotbolls match och när jag skulle springa efter bollen så blev jag fälld, och så trillar jag typ över en annan eller inte över utan över hennes knä och samtidigt så drar hon upp knät rakt upp i mitt öga, Jag trillar och sen så ser jag att jag inte kan se med mitt högra öga men i mitt vänstra så såg jag bollen komma rakt på mig och så kommer hon som fällde mig och springer rakt över mig..

Kommentarer
Postat av: Ida

Den är så snygg ;). Det ser nästan ut som en snygg sminkning ;) <3

2010-04-26 @ 21:35:24
URL: http://idaarmittnamn.blogg.se/
Postat av: läsare

stackare :(

vad hände efter det gick du av planen osv. berätta gärna i ett inlägg

2010-04-27 @ 16:19:57

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0