Fortsättning på min blåtira historia :p

Todello. Nu har jag bestämmt mig att jag ska bli bättre på att blogga.
En av mina läsare hade kommenterat och frågat hur jag gjorde efter jag fick min blåtira.. Efter jag hade fårt en fot i huvudet så spang jag upp men jag kunde fortfarande inte se med mitt ena öga men jag fortsatte att spela med min hand över ögat. Men efter någon minut så ropar jag till på min tränare och säger att jag måste byta för jag inte kan se.. Så jag springer ut från planen och så ser jag allas miner när jag tar bort handen,, alla tappade typ hakan, sen så satt jag och tittade på matchen med en kylpåse framför ögat.


Kommentarer
Postat av: sarahjälmeby'

fräck sminkning ;D HAHA ! nää förlåt, usch, gör det inte ont? ;P

2010-04-29 @ 21:56:25
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0