Hemma från Öland.

Hej . Nu är jag hemma från Öland. Har gjort massor, När jag kom ner så va Stina och hennes familj där, dom ''campade'' på vår tomt. Senare på kvällen cyklade jag och Stina ner till Saxnäs där Linnea va. Vi badade lite och sen så kom även Jessica och Malin,  och så ''sov'' vi alla där . En mycket go kväll . Juste på kvällen pratade vi med Becca som va i Malmö och då bestämmde vi att även hon skulle ta tåget till Kalmar nästa morgon. haha .. Aja nästa dag då hämtade jag becca och va med henne , sen på kvällen åkte vi ner till Saxnäs igen för att va med Jessica och Malin, Vi hade en massa kul bl.a så sjöng vi karaoke haha . Bevis nedan :p. Aja sen så åkte vi alla hem till min stuga och sov där, och på morgonen nästa dag så åkte vi till Kalmar och ikea . Sen den sista dagen så slappade jag och becca bara medans vi lyssnade på regnet . Ha det bra , för det har jag :D 


Kommentarer
Postat av: jessica

hahahaha det låter sjukt bra xD hahah bäst är vi fyra ;) <3

2010-07-26 @ 00:05:53
Postat av: linneaström'

hahaha! ah herregud, jag & sara dog ju nästan ;) fan ni är underbara tjejer, nu taggar vi fredag! :D <3

2010-07-26 @ 18:03:26
URL: http://liinneaastrom.blogg.se/
Postat av: sofia

tjo, men det går många bussar :D bara att ta någon så kommer vi och hämtar i oskarshammn!

Kraam

2010-07-27 @ 09:44:09

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0