Lite kort om min praodag på qubic reklam.

Todello :D
Första dagen på Qubic reklam avklaran. Jag fick göra tyrck till
massor med tröjor,det kanske låter supersegt, men det gick snabbt!
Och det var facktist ganska kul. Och så ska jag få tyrcka en egen t-shirt.
Några förslag hur den kan se ut ? :DUndra vad jag får göra imorgon?
      

    
När jag var i stockholm och praoade på SNS så fick jag ett par skor.
(Tretorn,) var tycker ni? 
Sen efter praon idag efter så sprand jag in på kick en snabbis & köpte
en ny foundation och en mascar, den där med motor (pulse perfection)
vet inte om det blir någon skillnad, men kul att testa något nytt. :D


Kommentarer
Postat av: alissa

Gött! Var ligger Qubic reklam någonstans i vetlanda? :o Saknardig :*

2010-03-02 @ 17:38:23
URL: http://alissaano.blogg.se/
Postat av: Svar till Alissa :D

SAKNAR DEJ MED !! <3

Hmm , Det ligger typ vid Nymans skor eller vad det heter xp 'Jag tror jag såg dej åka hem ifrån fönstrett, eller tror det var du iaf. eller åkte du hem med din mamma eller pappa ;p' <3

2010-03-02 @ 22:10:14
Postat av: elin

gud vad jag älskar din blogg kajsa. du har en jättesnygg design, jättefina bilder och lagom mycket text. den är helt perfekt kajsa, TACK! <3

2010-03-04 @ 21:45:37
URL: http://elinarwsater.blogg.se/
Postat av: svar till elin :D

Hihi, Kul att du tycker det :D

Din blogg är oxå helt perfekt!!

Så himmla rolig. TACK SJÄLV <3

2010-03-05 @ 18:20:08
Postat av: elli

vad kostade mascaran ? :)<3

2010-03-11 @ 20:24:42
URL: http://elinorthornberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0