3:e söndagen i september.

Hej , idag har jag spelat match mot vaggeryd, vi vann med 5-0. Jag har också beställt kläder från nelly, ni får se dom när dom kommer. Och sen har jag bara tittat på valvakan. Tycker det är så segt men det är ju det enda som går haha . Jag fattar inte varför allt ska va så segt. Varför ska små gubbar och tanter sitta och räkna alla röster.. Varför inte bara när man röstar så trycker man på en data som räknar alla röster hela tiden. Då skulle det ta 1000 gånger snabbare och stackas gubbar och får sitta och räkna röster på natten hur kul kan det va på en skala. Ser bara inte det bra i att ha allt så omodernt, vi lever inte på 1800-talet längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0