jeans→shorts

Hej, dålig uppdatering nu men känner att jag vill ta vara på de sista dagarna på sommarlovet så blir inte att jag sitter vid datan så mycket. men kan berätta vad som har hänt (: i fredags va jag jessica becca och liz på liseberg. sjukt kul, ååh vill va där igen, åka atmosfear!! i lördags va jag och fiskade kräftor men några som vi åt i måndags efter träningen. På söndagen spelade jag match, tyvärr blev de förlust.. aja efter den så åkte jag in till stan och va med becca malin och emelie vi va och åt på ett nytt ställe i stan, Harmony. riktigt gott, inte sista gången de asså! sov även hos becca dagen efter va vi och gick lite på stan, hade bestämt mig för att inte köpa något, utan spara tills fredag då jag åker till Göteborg. men lättare sagt än gjort, kom hem med en kasse från h&m men men,, idag har jag vilat och laddat för morgondagens match mot Vetlanda FF, de ända jag gjort är att gå igenom min garderob bla. hittade jag ett par jeans som va för korta som fick bli ett par shorts (: ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0