Den 12 Juni 2011 Söndag.

hej , som ni kanske ser så har jag gjort om min blogg lite, va så trött på min header. så höstig :p Nu är den ganska tråkig men vet inte om jag orkar ''spexa'' upp den får se :p igår va jag på födelsedag fest hos josef med de härliga gänget, vi käkad, snackade och va i östanå en snabbis. jag som över hos alissa tills idag och idag va vi och kollade på Myresjö när de mötte Bäckseda, 3-1 till Myresjö, nu ska jag starx upp till Borovallen för att spela match mot Nässjö FF. Tyvärr så glömde jag min kamera hos Alissa, men får den imon så då kommer även lite bilder. nu måste jag packa och byta om. Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0