Den 29 Juni 2011 Onsdag.

Hej,Idag har jag varit superduktig och rensat häcken, sjukt varmt och har fått asful bränna från linnet, men men de hör till sammaren, hittade även en padda som va ca 1 dm åt alla håll!! så sjukt äckligt trodde jag skulle dö, den största jag sett! Efter att ha rensat så la jag mig i solen med en stor vattenflaska. låg inte så länga för jag ska starx åka och spela match mot serieledarna Lindsdals IF, kommer bli jobbit att spala för just nu står temp. mätaren på 27 grader! aja nu ska jag dricka upp min smoothie jag fått av mamma :) ps. har beställt min OnePiece nu! ni får se den när den kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0