Bilder från Kajsas iPhone.

Hej, nu håller jag på att lägga över alla bilder och videos från min mobil till datan. känner att de har blivit alldeles för många.. så tänkte visa lite goa bilder som ni inte sett innan.. (:
en bild från sommarlovet på anton och maja nere i hådasjö. Saknar sommaren!!
hihi, en bild på två söta tjejer som var och hälsade på mig och becca när vi va i min sommarstuga på öland.
Malin och Jessica, två riktigt härliga tjejer (:
go bild från cabben på ölandsbron.
påväg till vänner på öland men mammas fina blå-rosa cykel som jag har målat, lägg märke till min fina pakethållare (;
min bedårande kusin olivia på Signes dop. *
Maja och Sara i göteborg när daniel adams ray står på scen!!
första veckan på gymnariet, om jag inte minns fel.. bild på några i min underbara klass.
min söta pappa när vi va och fiskade kräfftor.
OnePiece mys med gissa vem .. (;
söta tjejer som lånar min mobil .. mohahah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0