kameralins. ^^

Todelloho :)
FÖRLÅT för jag glömmde blogga igår . men jag hade ingen energi och inget att säga . låg i sängen hela dagen , tror jag va lite sjuk men vet inte . aja . idag va det en rolig/flamsig dag , eller det blir det alltid när jag är tröttpigg . hihi , imon har jag idrotts uppvärmning , hoppas det blir lyckat . men få se . man kan ju inte precis öva ;P hihi .. eller kan kan man ju . man kan ju springa runt i tredgården xP hah . jag har mina ideer :) aja . idag kom pappa hem från usa . och jag fick ett till nytt ''objektiv'' tror inte att det heter så men det är två nya sortes linser . (bild kommer). jusst nu längtara jag bara till en vecka och fem dagar :D ha det bäst!


den till vänster är för att man ska kunna ta extrema närbilder.
den till höger är för att man ska kunna ta i 180 graders vinkel.
tack pappa.



grå luvtröja -
någon snygg affär i stockholm. xP
tights - Ginatricot
svart linne - Ginatricot





Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0