oojj :l

hej .
nu va det länge sen jag bloggade . man har haft fullt upp och datan har varit i skolan och har inga bilder och hittar inte min mobil sladd ... men nu kan jag berätta lite vad jag har gjort :) okej , igår va det disco som jag gick på :) va inte så kul men idag va det match time . va skit taggad men allt gick åt fanders :P 2-5 och själv gjorde man ett av dom målen ''tror jag'' va skit rörigt framför mål så jag gick på ett skott och huxflux så va den inne . :P vi hade super ortur , dom fick 2 ogiltiga mål enligt mig , först pekade doman att det va tekning och sen bytte dom .. ena domaren pekade att det va vår boll och den andra pekade till östra jkpg . så allt blev super konstigt sen sköt dom i mål när vi inte va med . och det andra va att dom va inanför målområdet med klubban .. aja . nu väntar jag på att 15 ''14'' innebandy tjejer ska komma till mig . så kommer in bilder den på det bästa laget :D <3 

+ vi har fårt våra innebandy dresser :)

super snygg :*

Disco kläder :D




Kommentarer
Postat av: Rebecca Fridsäll

du va så grymt snygg igår . dina ben haha :)

älskar dig bästis <3

2009-11-21 @ 18:22:50
URL: http://rebeccafridsall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0