Snabba Cash med Majis,Linneis & Saris



Igår blev det inget bloggade, hade tänkt blogga när jag kom hem från bion (snabba cash) som jag såg med Linnea,Sara och Maja.Själv tycker jag inte den var så bra men det blev en mycket mysig kväll men mycket skratt och flams, som måste göras om! eller'


sötisarna linnea och sara .

 
innan bion så gjorde vi club sandwich hos maja. MMh :D


LINNEA <3


bästa majis :D <3

'ego'SARA . Skoja sariis <3 hah. 

Linnea,Sara jag Maja . <33 

linnea och saris :D 

MAJSBAJS <33

sista bilden är på sötisen linnea och Jag .


Kommentarer
Postat av: sarahjälmeby'

bästa ' <3

2010-02-08 @ 18:43:22
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/
Postat av: linneaström'

underbart bäst är ni! :* <3

2010-02-08 @ 22:45:47
Postat av: Anonym

hur gör man club sanwich?

2010-02-09 @ 10:57:34

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0