LÅNGHELG.

ojoj, här är det fullt upp. kom precis hem från vår sommarstuga på öland har varit där sen i Torsdags. Kan dra min lång helg som vi har haft för er. i onsdags så va jag, becca och linnea som jessika och bara snackade, mycket mysikt. dagen efter åkte jag hem tidigt för jag skulle åka till Rödeby och spela fotboll, vi förlorade med 3-1 fast vi va de bättre laget, de sköt bara långbollar över vår backlinje men i fotboll gäller de ju att göra mål och om de fungerar att göra så som de gjorde så får man la de men tycker de blir tråkigt att spela när de andra laget slår bort bollen så långt de kan och sen ha en snabb forward som bara springer.. Aja, efter matchen åkte jag direkt till öland där jag har varit och shoppat och solat och så har jag träffat min kusin linus hans tjej charlotte och deras lilla bebis Signe. Ikväll ska jag nog in till becca och va med henne och linnea. imon har jag först en tidig träning klockan 10 sen på eftermiddagen så är de fotbollsmatch och på tisdag är de också fotboll :D ha de bra kram .
tre härliga tjejer på bilden från i onsdags ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0