två söta tjejer hos mig nu.

Hej, nu är Rebecca och Linnea här. Igår va jag med linnea, vi hade filmkväll. vi tittade på 4 filmer bla. jakten på lycka, en riktigt bra film. hon sov hos mig, och när jag vaknade så va hon borta :p trodde hon hade blivigt kidnappad eller något, men efter ett tag så hittade jag en lapp som hade skrivit, haha. Sen kom becca till mig, vi va ute och gick lite och snackade om livet, sen sov vi i typ 2 timmar och blev väckta av linnea va i telefonen. hon kom ner och nu ligger vi  i min säng och myser :)
fick en fråga från någon anonym som undrar var jag köpte min vita skjortan, köpte den iaf i kalmar på H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0