25 Oktober nya fredag den 13.

Hej, aa som ni kanske kan se på rubriken så är verkligen inget med mig idag. har haft otur hela dagen. eller inte så mycket i skolan.. bara att de va äcklig mat ''/ aja, tänkte dra upp all otur jag har haft idag bara för jag inte har något bättre för mig.. aja de börjar redan på morgonen, (okej det kanske inte är värsta otur, mer normalt kanske.) då jag försover mig. inte så länge men ändå, sen hittar jag inte mina spanska böcker så jag missa nästan bussen, kanske inte så mycket otur än, men vänta bara..
när jag kom hem från skolan så skulle jag uppdatera min iPhone, men smart som jag är så fattar jag inte hur man gör, försöker 3 gånger, men den vill bara inte. visserligen gjorde jag på fel sätt visade min bror nu men ändå. hur svårt kan de vara. aja men jag bestämmer mig för att försöka en gång till innan jag åker och tränar men de tog så lång tid så den hann inte klart innan jag skulle åka så jag sket i att ta med den. aja inte så stor grej tänkte jag då.. men inte nu, från och med nu ska jag alltid ta med min mobil vart jag än ska.. aja, när jag ska åka så upptäcker jag att vi inte har någon bil för den ena har min pappa och den andra har min bror och mercedesen har vi ställt undan, sommar bil, så vi får ringa min moster och låna hennes bil, så jag och mamma får springa till henne och hämta den och sen när vi åker in i all stress så glömmer jag totalt att vi tränar i Ekenäs idag så vi hoppar av i stan i Norrgårdshallen.. och precis när mamma har kört iväg så ser jag och bella att de är fullt med små barn som springer omkring, och då kommer vi på att vi är fel och då är de försent att springa efter mamma. och vi kunde inte ringa eftersom jag inte hade med min mobil, och bella hade inga pengar på sin.. aja ni hör ju bara.. aja sen i alla fall så där står vi men shorts och tittar på varandra som två frågetecken. efter en stund så går jag in och frågan en gammal tant om jag får låna hennes mobil och ringa min mamma, men såklart så ska hon inte ha med mobilen.. Så där är vi, fast i Vetlanda men endast träningskläder..
tillslut kommer jag på att min bror är i skolan, för han slutade vid 6.. visserligen var den typ 5-10 över. så vi går bort till skolan och letar efter hans bil men höga förhoppningar.. men blinda som vi är hittar vi den inte, så vi bestämmer oss för att gå tillbaka in i värmen och precis när vi ska gå tillbaka så ser jag min bror. som tur va. jag frågade om han kunde köra in oss till Ekenäs som ligger typ +10 minuter utanför vetlanda.. så jag måste övertala han att köra oss, och till sist så kommer vi till Ekenäs, visserligen rejält försent men vi kom fram i alla fall. och väl där så gör man en skit träning men de är en annan femma.. haha, ojoj. kanske inte den intressantaste texten, men har inget bättre att skriva. men men, nu måste jag plugga. ha de bra och hoppas att ni har haft en bättre dag än mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0