dagen efter kräftskivan :)

Hejhej, :*
det blev inte så tidigt som jag trodde , vi kom hem typ 1- halv2 något .
men det va en trevlig kväll i allafall , :D

idag skulle jag titta på B-laget med Maja        ''kom igen landsbro!''
men så blev det inte, utan Johan, Cicci, Hanna, Alfred, Gustav, Agust, Nina, Anika och Hugo kommer till oss :))
''bilder kommer senare''

nu är det bara 3 dagar kvar tills skolan börjar , asså hjälp va tiden går snabbt!!
nu väntar 8an och betyd!!   men jag får hoppas på det bästa , :))
men nu ska jag ner till pappa och hjälpa han men maten . :*
ha det bäst, <3



+ bilderna är inte dom bästa,




// 16 augusti 2009 -söndag


Kommentarer
Postat av: Alissa

Gott :) haha, kajsa måste börja plugga nu! :D <3

2009-08-16 @ 16:30:01

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0