Antingen snabbt eller långsamt.

Todelloho :)
Nu sitter jag och latar mig som vanligt, men jag väntar facktisgt på att klockan ska gå lite snabbare, antingen går tiden super snabbt eller super långsamt. Aja . Jag väntar ialla fall på att bussen ska komma, för jag och Bella H ska åka in till stan, och där ska vi träffa Becca och Linnea , men den finns ett litet problem för bussen kommer inte fören om ca 2 timmar, så jag tänkte att jag skulle rensa ut gamla kläder, måste få lite mer plats till kläderna jag kommer köpa. Det är helt sjukt vad jag längtar! Men då är det bästa att jag börjar med det annas blir det aldrig gjort!


tjock tröja - innebandyn
vitt linnea - Ginatricot
jeans tights - Ginatricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Tack för att du kommenterar // kajsa*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0